Sunday

åh nej. nu är jag där igen, Söndag... Vad är det att hurra för?..
Ingenting!

Det enda som händer under mina Söndagar är att jag "avslutar" hela veckan
och förbereder mig för nästa kommande vecka, MÅNDAG... blä.. hur kul kan det vara? va?
man har ångest för att veckan och framför allt helgen har gått så fruktansvärt fort.
Vad har jag gjort?
Vad har jag lyckats med?
Har jag tagit tillvara på helgen?
bleh... va? va? va?
Dessutom så verkar ju inte halsen bättre heller.
MEGAHAT!

Måste ha pengar, måste jobba, måste vara frisk..
Det är väl ungefär så min vecka har sett ut.




äsch, helgen har varit den minst händelserika på länge, ingen fest bara lugnt och fint.
blev grillning igår, tror det var första gången detta år. (hoho poetiskt)
och så har det bara blivit massa film.
Igår blev det "the box" med M... Länge sedan nu!! Tur att man tar tag i saker.
Hur trevligt som helst, dock hade vi för stora förväntningar av den
för den SÖG verkligen.. Hur dålig kan en ny film vara?
Och den var ny för den låg i mappen "de senaste" inte "nya filmer" xD

undra vad som kommer läggas i mappen "filmer från imorgon"

hihaho.

idag blir det att kurera sig själv igen.. alltså det är ett helvete.
Hela familjen verkar ha blivit mer eller mindre smittade,
satt och tjuvlyssnade på dem nyss..
de pratade om ifall jag skulle få flytta ut till garaget
bara för att jag råkar vara en smittorisk i huset.
TACK!
S ville inte leka med mig för att jag var sjuk och
igår satt L och skrek i bilen efter sprit... ja, jag satt lite för nära.
man känner sig knappt älskad. p.g.a min sjukdom. :'[

de flesta tror att jag kommer dö.. men jag ger inte upp.

GO GO GO!







mys, det kan jag inte få nog av, och för stunden så känner man sig nästan lite speciell.

det är sjukt! jag är sjuk och världen sjukare..

PANG!




när får vi lön för allt jävla jobb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0