18 Augusti 2,01K

Ja det är faktiskt sant. Jag mår så fruktansvärt bra just nu. Efter min runda i skogen satte jag mig på trappan och tänkte igenom mitt liv och vad som händer just nu, och det var då jag insåg att jag verkligen rusar igenom alla de lyckliga och bra stunderna. Under den senaste månaden har jag varit väldigt lycklig, och självklart har denna månad bara svischat förbi utan att jag stannat upp och verkligen andats in all lycka och fint jag varit med om.  Nu ser jag så tydligt att jag istället sett de dåliga stunderna hela tiden. Det känns liksom som om jag "känner efter hur jag mår" mer om jag skulle vara ledsen eller arg. Varför kan jag bara inte (som idag) andas in allt det glada, varje gång jag känner mig så? Då skulle man ju må bra hela tiden! KNAS-TJEJ är jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0