Det går aldrig över.

Hur ska jag kunna förklara min stora kärlek? Hur skulle ni börja? 

Det jobbigaste av allt är väl att jag får börja med att han i detta fall råkar vara en tuffing. Ja, inte en sån där man träffar varje dag. Utan en riktig en, inte en pojke som springer omkring och spänner sig och skriker för att få respekt. Utan denna pojk, han ger knappt ifrån sig ett ljud. Kanske ett "uuh" eller "aah" inte mycket mer än så, och han har fått mig mållös. Denna pojke har enda sedan vi träffades.., Mellan 90-92 första gången, fångat mitt hjärta och kunnat hållit det sedan dess. Inte nog med det, pojken har runt 20 andra hjärtan han springer omkring med dag in och dag ut. Krossar dem hit och dit, men endast med ett knapp-tryck så kommer de tillbaka igen. Vilken player? Inte nog med det, han är nog den händigaste jag träffat på. Lyckas ha med sig precis allt vart han än beger sig och vet precis vad som behövs till vilken situation det nu kan vara och skulle inte det vara nog så är han kändis, alla verkar veta vem han är och vad han håller på med.
Med sina stora vackra ögon, det busiga håret, och detta mod. Vilken tjej kan säga nej till dig? 


Ta mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0