En måndag.... IGEN!

Herregud vad tiden går mina vänner! Nu är det redan en ny vecka och jobb väntar såklart IGEN... ska det aldrig ta slut? Det verkar inte bättre. Det är ju... hm 43 år kvar innan pension så det är väl bara att bita i gräset. hehe.. Har äntligen fått min röda vecka och faktiskt så är jag sjukt glad över det... (roligt ämne, jag vet..) Då vet jag att jag inte är gravid  och så har jag inte det i helgen då vi ska till Bodaborg! Vet ni vad det är för något? Om inte... Ja det är ungefär som Fångarna på fortet. Vi åker ett gäng på ungefär 15 personer så ska dela upp tjej- och kill-lag och köra JÄRNET! Fasiken vad kul det kommer bli. Så det är väl det jag längtar mest till just nu. 

Nu är det Fångarna på fortet på Tv.
jag kommer ihåg att jag tyckte det var jätte spännande när
jag var liten, men nu känns det nästan lite löjligt. 

Vad tycker ni om det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

heii;) vill du köpa den? säljer den. har bara haft den på fotot.

2010-08-23 @ 21:18:46
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0