GOD MORGON!

En ny vecka med nya tag. Har som tur är stretchat  ordentligt denna gång så har (än så länge) inte någon träningvärk! Guuutt! Om en kvart bär det av till jobbet och jag är så peppad! Kunde dock inte somna före 01 inatt. Men vad gör det? Efter jobbet kan det bli ett pass till. Men kör nog styrka idag. Det ser inte ut att bli bra väder. 

Drömde för övrigt världens jobbigaste dröm inatt! Vi var utomlands, jag och mina närmaste. Vi hade fixat ett rum som inte var större än mitt eget, såg förjävligt ut och det var säkert ett rum för minst 6 st. Hela rummet var fylld av sängar som i princip stod på varandra. Vi bodde med några andra också och en av dem drack något som jag trodde var en vanlig grogg. Så under en fest drack jag av det och det blev kaos rent ut sagt. Började känna mig jätte yr och det blev svart till och från. Jag gjorde bort mig, blev osams med allihopa, skrek, slogs och förstörde en hel del mellan mig och en kille som även var med. Usch! Undra vad den drömmen betyder. Ska kolla upp det i min dröm-bok när jag har slutat.

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: stella

åh nej läskig dröm!

2010-08-02 @ 09:28:54
URL: http://stellarun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0