Hej kära vänner...

Idag är jag en lite snällare flicka än jag var igår *hehe*




Tänkte bara säga Hej och fråga hur det är med mina sötnosar? Jag var visst lite bitter igår och det har sina anledningar.. Tex..*** ***** Sånt jag inte kan ta upp här, för då kan det bli ett jävla liv och det vill vi ju inte ha? Eller hur? 
Kom precis hem från jobbet och slängde av mig alla kläder. Ligger just nu i sängen, tänkte sova någon timme innan det är dags för träning. Jag måste ju vara pigg och stark då. Dock är jag lite nervös inför ett möte. Men det fixar jag nog fint, bara jag använder mig av min (
från och med idag) vanliga hälsningsfras: Nä men hej snygging!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0