Shoo!

Igår åkte jag till Linköping med R så det blev lite shopping inför resan. Hittade ett par vit/blå-randiga ballerinaskor, lite ansiktsprodukter och massa annat. På vägen upp lyssnade vi på massa musik och sjöng med våra underbart vackra sångröster. Det var till och med så att vi skapade ett eget rock/techno-band på vägen hem Ku-kummer heter vi! Har dock lite problem med våra managers som inte fixar så att vår nya singel kommer i tid. Herregud, jag hatar att det aldrig kan vara normalt och bra i denna bransch!   Jaja..
Ni får veta mer senare när våra managers har fått fingrarna ur..

Blev ganska så raggad på här om dagen. (som om det aldrig händer...men denna gång var något speciellt) Han kollar in mig, säger hej och inget mer med det. Precis när han ska gå säger han "Du som är en så fin tjej... Och så har jag turen att träffa dig här. Har du någon pojkvän?" Jag blir helt till mig och vet inte vad jag ska säga. Stammar fram "ah.....ja, eller... kanske". Det lät ju för fan som om jag läste en jävla annons i en tidning rakt upp och ner. Jag höll på att skratta ihjäl mig inombords. Han blir lite tyst ett tag och börjar fråga ut mig om ditt och datt. Efter att jag slingrat mig ur det hela springer jag iväg och skrattar galet. Blev samtidigt så jävla stolt över mig själv att jag kunde hålla masken under tiden, jag har inte varit med om något roligare. Det var verkligen veckans bästa! Dock väldigt vågat gjort av denna man. 



Kommentarer
Postat av: stella

åh vilken fin gubbe. Har du ritar själv?

2010-08-27 @ 09:45:17
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0