mush mushi!

agaah!
det ar varmt och jag dor snart.

saknar en riktigt cpfylla.
vad sags om det den 12 mars eller natt?

man maste ju planera.

har inte hittat nagra filmer osv.
har ar det typ inget att kopa.
en o for gammla och barnfamiljer tror jag.
javligt lugnt och skont!!

ska aka over till krabi nagon dag och bosatta mig pa raili beach
ska tydligen vara sjukt vacker med sand som mjol typ.


saknar saknar saknar fyllan hemma!
inte sa kul att bli dynge med mormor eller sjalv. :S

men ja visst. man behover ju renas ibland.
dromde sexdrom inatt! gah. jag vill "komma" hem

har ju inte sa sjukt mycket att tanka pa har sa
man har tid for att tanka och da kommer man
fram till saker man annars inte skulle hinna med att tanka pa hemma.
dendar M ar ju javla sot och snall. va fan har borjat sakna han lite.
eller kan det vara for att han ar sa fruktansvart snall? ;P tiihih

jaojao. skicka nagra sms och beratta nagot kul mina sma alsklingar!!
jag kan lasa dom men inte svara.

ja pa tal om annat... vattnet i kranen var inte sa frascht idag.
sag ut som att nagon kissade fran kranen. MYSIGT!
haha det ar kul att vara har, men idag blir det inget solande
for mig, blev lagom mycket igar. det svider lite pa stjarten :P



LOVE YOU mian pussgurkor! ^^,

Kommentarer
Postat av: sääna

musiken är den bästa :D

2010-02-19 @ 16:43:24
URL: http://makemedangerous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0