Söndag

vaknade upp för ett tag sedan, har fixat mig någorlunda och sitter och dricker nyponsoppa med sånadär runda kak-liknande saker i. GOTT!
Jag vill öppna Ostbågarna nu, men jag tror att jag kommer få skit av R då. Man får inte äta sånt på morgonen ju.

Ringde till G förrut men inget svar, tänkte att vi skulle laga ihop någon lunch tillsammans.

Har blivit Stan hela helgen, som vanligt typ. Men inatt blir det en natt till :) S ville att jag skulle sova hos henne eftersom det är den sista natten (på en månad) vi kan sova ihop ^^ söta tjejen!
Drar ju här ifrån på Onsdag morgon. Runt 0630 någon gång var det tror jag.

Vet inte  vad jag ska hitta på nu. Börjar bli rastlös. Men men...


Kyssas

Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Oj va sjukt! Jag sag bilden i inlagget och tankte, men henne kanner jag ju! Men sen tankte jag, nej det gor jag inte! Och det var inte sa att du var lik nagon... Sjukt konstigt. Jaja. Skulle bara saga det haha.

2010-02-08 @ 13:16:54
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0