thailand (kho eller koh va fan.... lanta)

jaja. har varit har i nagra dagar nu och har hunnit med lite saker, dels att jag har blivit biten av en bebisapa och akt ful bat och traffat pa en E...! hur stor ar chansen i ett sa stort land anda? och percis pa samma stalle samtidigt. svishade forbi pa en tuktuk och sa ser jag en stor vit man med tatoos... oj dar var E.. galet galet. far se ifall vi hittar pa nagot dagarna framover. har bytt nummer iaf och sa far man se. han skulle stanna i 3 dagar till iaf. men vad ar chansen att jag aker just dar, for vi var ute pa en 3 timmarstrip runt om pa on. mmm... ja.. jag tar inte det som nagot fran ovan denna gang, men det var ju trevligt.

nu ar klockan kvart over elva sa snart ska jag ta en sista cigg och lagga mig med zelda :D
solen ar ju ingen annanstans an har kan jag lova. skit fint


forsoker skriva en gang till.


suck. SMS

Kommentarer
Postat av: BECK

Inte bja inte bja!

2010-02-16 @ 06:51:40
URL: http://becklius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0