att att att

hej, jag vaknade vid 2100 ikväll. blev visst lite sovande för mig i eftermiddags. jammi så skönt! Men nu är det ju lite svårt att somna förstås. Men jag ska kämpa, klockan ringer ju vid 0543 imorgon. USCH!
Idag var det lite kallare igen, Jag ville ju att snön skulle bort!! :/

har inte så mycket mer att berätta, förutom att jag tror att jag blivit kär i en kille jag inte känner.´

Kollar ni på Paradise Hotel?

ifall ni gör det, så vet ni den nya killen som kommit in precis, Pontus. Han är för jävla skön!
Eller iaf det jag sett av han än. Lite mystisk, snygg, verkar ha lite galna saker för sig i sin ensamhet.
OMG! han vill jag se mer av i PH. Tror han kan vinna faktiskt.




Nu ska jag prata klart med M och sen blir det att försöka somna igen.
Mamma tycker det är något fel på mig eftersom jag sover så knasigt,
men tror inte hon bryr sig så mycket medan jag jobbar och sköter mig ^^


Kommentarer
Postat av: Ka

checka gärna in min blogg=))

2010-01-14 @ 15:02:02
URL: http://priiinah.blogg.se/
Postat av: JENNIE ERICSON

Haha, ja han Pontus är ju klockren!

2010-01-18 @ 19:30:24
URL: http://jennieericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0