..




Har inte varit hemma sedan i torsdags.

Fredag: Blev att dricka lite vin, gick förbi en fest, men sedan följde jag med S till Nössjö och hämta kusinen och hennes vän som hade varit på en konsert. Jag blev onyktyer som tusan ja. HAHA! men fan vad bra!

Löradag: Backdrunk och började väl leva runt 3 på dagen som först. Sen blev det tacos tillsammans med S och fyllechaufför till T och P. Kom hem någon gång vid 02 kanske. och somnade hos S. Hade egentligen planerat att åka hem, men jag var så jävla trött.

Idag: Vaknade runt 12 och åt frukost. Degade vid datorn och kollade på "sweet sixteen". UNGJÄVLAR säger jag bara. De kommer aldrig överleva utan sina föräldrar! Efter det blev det en sväng förbi M & R som förväntat. Har umgåts med dem ett antal gånger den senaste tiden. Började sakna dem lite redan igår. aaaww! <3


Jag har kärat ner mig i denna keps ^^








 

 

 

x0x0 Barbiegris


Kommentarer
Postat av: stella

MEN den kepsen är inte din!!!:P

2010-02-01 @ 09:12:58
URL: http://stellarun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0