hej och hå!





Bubbelbad måste det ju självklart vara varje gång! ;)


Nu har äntligen kvällen kommit och nu har det äntligen börjat ploppa upp saker från alla håll... Äntligen lite olika saker att välja på ikväll. Men eftersom jag är en så upptagen person så har jag redan bestämt hur kvällen ska se ut. Tro det eller ej!
Först ska jag till B och kolla på film och snacka skit, jag är nog mer pepp för det sistnämnda.
jag vill inte kolla på film en fredagkväll. JAG kan ju inte göra sånt? Då somnar jag ju!!
Iaf, efter att jag umgåts med henne så ska jag vidare till M & R,
 de sitter och dricker där ikväll så jag ska dit och höja stämningen förstås.  









Kommentarer
Postat av: Fia!

Gud vilken mys kväll du ska ha :)

2010-01-15 @ 20:04:35
URL: http://feverfia.blogg.se/
Postat av: stella

snygg du är!

Och jag känner att ditt badkar är väldigt rosa men de är väl så man ska va om man är en barbiegris. En färg som passar båda sakerna!

2010-01-16 @ 00:07:26
URL: http://stellarun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0