hurra!

jag är hos becca och hon är trött. vi ska nog snart sova. Har precis kollat på bruno och nu är det slutet av borat. Sen blir det nog kanske någon annan film vi ska somna till. Jag skulle nog vilja bli tillsammans med Bruno. JAG VET att han är gay, men han är ungefär lika cool som mig så vi skulle nog passa ihop.

Becca sitter på toan och sjunger, mmm väldigt vackert.. visst.. Hmmm

Har ju tänkt att lägga upp lite sminktips osv här på bloggen snart, men just nu får det vänta.
Dagen har varit allmänt slapp, men va fan, det får de väl vara ibland.

Ska bli skönt att vända på dygnet igen efter allt tjatande om nätterna.
imorgon ska vi upp ganska tidigt, Becca ska hem till sina föräldrar och jag åker hem till mig.

Íbland är det skönt att vara hemifrån, hjärnan stängs av.



Havreflarn

Kommentarer
Postat av: stella

ska du ge sminktips? Vad för tips hade du tänkt att ge då?

2010-01-07 @ 10:42:14
URL: http://stellarun.blogspot.com
Postat av: becca

Du tar bruno jag tar borat=)

2010-01-07 @ 17:53:37
URL: http://becklius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0