ja.... 2010

åh nyårsafton var helt galen! Den var verkligen underbar. orkar tyvärr inte skriva allt just nu för klockan är ganska mycket så tänkte sova snart.

MEN jag fick iaf min nyårskyss, DOCK en kvart försent. men den räknas ändå va?
en vän sa till mig igår att den man kysser kommer man bli tillsammans med :O
jag vet inte om jag tror på sånt där men det skulle ju faktiskt inte vara helt fel.
han är snäll och bäst nästan... efter mig då.

och tyvärr så var jag ju så fruktansvärt upptagen med att ha så kul så jag missade ju att ta några kort. INTE ett enda finns från gårdagen :S

puss så länge


Kommentarer
Postat av: ellen

najs blogg! haft ett bra nyår elr?

2010-01-02 @ 03:54:25
URL: http://deeliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0