1,2,3.... GO!

Ligger i sängen *ensam*


Ibland saknar jag bara för mycket. Idag har jag nog inte saknat myck....

vänta,.... en mygg jävel som suger......

*SMASH, tjobläääng och kraaaaatschhh*


ah okej nu är jag tillbaka. 
Jävla äckel-djur alltså!
Jo, det där med att sakna. Va fan kommer det ifrån? Idag har jag på något sätt känt en saknad av gemenskap. Alltså där där med att "tillhöra" något eller någon. Jag har på något knasigt sätt känt av att jag inte riktigt passat in någonstans. Liksom inte platsat på några utav ställena jag vistats på. Ah grymt svårt att förklara, men någon gång kanske du känt så med? Det är en fruktansvärt frustrerande känsla. Men nu kommer det bästa av allt...! Jo, jag hittade känslan precis och vet exakt vart jag platsar som bäst idag/ikväll/inatt. Och det är fan här, i min säng, under mitt täcke och på min grymt sköna kudde. Det känns så jävla rätt. Varför stannade jag inte här hela dagen?



Mmmm, borde lagt mig för länge sedan. Märker det "skrivarn'"
hoho som på speed.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0