Vimmerby kommun igen ;)

Var på slottet en sväng innan vi åkte hem. Det är så intressant att det kliar i mig när man är på så mäktiga ställen. Det är helt sjukt att det har varit folk där innan precis på det stället vi står och de har ingen aning om att de skulle komma att bli så "viktiga". En helt klart mäktig känsla

Nu har jag äntligen packat upp all skit efter en vecka i husvagn och tänkte lägga mig i badet. Behöver verkligen det efter en hel dag med helvetes-väder rent ut sagt! Jag har sett ut som en blöt katt hela dagen :'( 



Nu har jag på massa fin musik och snart är badet tappat..




Självklart så slappar jag inte på semestern, om någon timma ska jag vara redo för fest. Så nu måste jag skynda mig iväg. Funderar på att ha på mig något jag shoppade i Kalmar 

Kommentarer
Postat av: sääna

hahahah du har varit i småland hela tiden vännen ;)

2010-07-24 @ 22:07:29
URL: http://makemedangerous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0