Avgiftning...

Det är helt otroligt. Som ni kära trogna fina läsare är, så vet ni ju om att jag varit väldigt sjuk. Hade ju körtelfeber i en månad och på grund av det tog min lever och mjälte stryk så fick absolut inte röra alkohol efter sjukhusbesöket. Och det har jag inte gjort (duktig som jag är). Igår var det 8 veckor sedan jag drack alkohol. usch fy och blä tänker ni nu va? Men vet ni... Det har bara bra saker med sig! Jag har blivit mycket piggare och trevligare och så har jag gått ner 5 kilo! Har ju inte fått anstränga mig något så det beror bara på att jag slutat dricka. Helt galet! 





  • Kommer Barbiegris aldrig mer att dricka?


  • Kommer Barbiegris att se ut som ett benrangel inom ett halvår?

Kommentarer
Postat av: stella

jo da hon kommer att börja dricka igen! Så mkt som jag vet att hon är sugen..

2010-06-02 @ 09:37:37
URL: http://stellarun.blogspot.com
Postat av: Anonym

hei)

ja ska till grekland ahha.

vad ska du göra i sommar?

2010-06-02 @ 11:46:11
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0