Förberedelser för Midsommar.

Äntligen är jag hemma igen, det blev självklart att jobba över idag igen. Härligt, jag behöver massa pengar! Efter det drog jag till systemet för att inhandla det som behövs till helgen. Rosé, cider och vodka. Vad mer kan man behöva? Öl?, nej usch. det är för tjocka gubbar ;)  Efter systemet så åkte jag och handlade massa till snittarna vi ska göra, supergott kommer det bli! lax, korv ost och massa smått och gott. Passar utmärkt när man blir lite sugen framåt kvällen. 


Nu ska jag packa lite. Vi drar till storstaden imorgon! Stockholms skärgård blir det. Möja. Vet inte vart det ligger och inte hur stor det är eller någonting. Men man kan ju inte misslyckas. Det är alltid mysigt att vara på en liten ö på midsommar och dansa runt midsommarstången och leka massa roliga lekar :)


Nu måste jag dra! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0