Stundent-bilder




Min kusin tog studenten i Fredags och äntligen har jag laddat upp några av korten. Hon var verkligen jätte fin, jag fick en liten tår i mitt öga... Det var säkert en ögonfrans eller något. *erhm*






Paulina fick massor av blommor och gosedjur. Av mig fick hon en champagne-flaska. ;)



Sedan hade vi en student-middag med exotisk bricka och massor av tårta, jag åt nästan så jag dog men ändå fanns det massor kvar. Jamjam! Som fördrink blev det champagne (ja!, första alkoholen till mig på väldigt länge). Men tog bara ett glas eftersom jag skulle köra hela kvällen. Fick dock ingen bild på maten, kunde inte vänta med att slänga på allt på tallriken. ;)







xoxo// Barbiegris 

Kommentarer
Postat av: Safira sheikh

fina bilder!

2010-06-16 @ 01:18:32
URL: hhttp://smekizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0