ey yo..

Hemma igen.. är väldigt seg idag. Lyssnar bara på fin musik och tänker.
Men det gör inget... kanske.

ÄR DET SAMMA?


jag vet att det går om och om igen, jag är så jävla lätt eller behöver det för tillfället!
i framtiden blir jag som klockan. det är inte fel.
Annars blir det fyllehem och sällskap av andra dimensioner.
Inte samma sak... men jag är nöjd. Fan vad klockrent.

Det är helt klart inte samma person som för 4 år sedan,
detta är någon med tag i, fan vad snygg tänker de då.
Precis som den jag är. Och smälljävel på alla som tror de kan.
Välja och vraka är det finaste som finns.
Jag nöjer mig med det bästa, det är väl OK?
Den som var förr är ju för fan inte bättre än något dåligt.
fan vad starkt det blev! borde äta lite lugnare.
Det bränns på läpparna fortfrarande.
Om den inte passar gör det inget.

nu har jag blivit van, returrätt på ungefär 2 månader så blir det fint.






CY


Leave the world behind.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0