Elin, Malin och lägenheten.

uuhh.. det var riktigt skoj igår. gjorde mig snygg hos Rille och efter det en sväng förbi Sanna och sen blev det fest i stjärnhusen. Kan inte säga mycket mer än att det var den bästa festen nykter. Tror jag. Det var grymt bra med folk och alla verkade enjoya festen. Alla var lyckliga och fulla (utom jag då). Det blev hot-shots och grejer och massa skratt och skoj! Blev självklart en sväng till Harrys och där träffade jag på massa annat kul folk. Paulina, min kusin, fan vad jag älskar henne, jag tror hon älskar mig med. För vi är förstörda för gott! "aeeuuuuh my gaaaad" hahaa
kom hem runt halv 3 och vaknade för ett tag sedan. Nu blir det snart stan igen och jag mår bra idag. Det känns så jävla bra att vara på fest och inte vara förstörd dagen efter.
Idag blir det grillfest hos Sanna. Det ser jag fram emot massa.
Puss ååh puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0