Feta ÄR lata.

Det finns ingenting att skylla på ifall man är fet. På vägen hem såg jag en äcklig fet verkligen FET man som hade såna där typiskt "fet-människa-kläder". Ett par mjukisbyxor, (typ adidas) och en vit stor fyrkantig t-shirt. Storlek? Fråga mig inte. Men jag kan chansa på att den var i XXXXL om det nu finns. USCH! Jag är nästan säker på att han inte har något jobb, lever på oss andra som betalar skatt varje jävla månad och sitter inne hela dagarna och de där var säkert de enda kläderna han äger. De enda kläderna som åker på varje morgon (eller eftermiddag, jag vet inte när han går upp) och då kan man ju bara tänka sig stanken av dem! yäääääkki! Eftersom feta människor svettas av att gå från sin älskade TV till köket och hämta sina feta chips. Och det hjälper ju inte direkt dem från att komma ifrån sitt fetness. Skaffa ett jobb till att börja med. Så länge man inte jobbar på kontor så bränner det alltid fett på ett eller annat sätt. Man håller ju sig själv och kroppen sysselsatt och mår helt klart mycket bättre!!

Nu undrar ni säkert vart ifrån jag får mina tankar om att en asfet människa är arbetslös?

Jo så här:

Vem av er som läser min blogg har en arbetskollega som är mega-fet och håller på att dö av andnöd varje gång den säger "Hej" när ni träffas?.....

Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

hoppas du har haft en bra dag :)♥

2010-05-19 @ 21:28:10
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: Ungaherrtrevlig

hahahahaha det är ju det jag säger, inför viktgräns på alla snabbmatställen och smalare dörrar :D

2010-05-20 @ 21:03:33
Postat av: Anonym

så jävla okunnig.

2010-05-21 @ 01:06:50
Postat av: Anonym

du måste verkligen vara dum på riktigt, det trodde jag inte om dig!!

2010-05-21 @ 19:49:05
Postat av: Anonym

alldeles fel resonerat!

2010-05-25 @ 14:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0