True blood




Kom precis hem från Stella. Har självklart kollat på true blood, oh shit vad jag börjar gilla den serien! Jag vill bara se mer för varje gång avsnitten tar slut!! Jag vill också vara kär i en vampyr, de verkar så romantiska och riktigt hemlighetsfulla! Awww! Jag vill ha en nu! Läsa tankar (o.b.s  när man känner för det) skulle absolut inte heller vara fel, då skulle man ju få reda på massa hemligheter och vad folk tänker om en. Fan Sanna, då skulle vi äntligen få reda på vad folk tycker om oss när vi kommer in i barerna.
hm... om jag tänker efter så kanske jag inte skulle vilja veta.. haha så fulla som vi varit ett flertal gånger så kan inte folk tycka annat än att vi är dumma i huvudet.


Nu ska jag kolla kläder på internet, fan vad jag älskart'..

Kommentarer
Postat av: stella

världs bäst, bara komma när som och koll på det:)

2010-05-27 @ 20:58:22
URL: http://stellarun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0