Bildbomb från Thailand 2010



våren 2010



Blev väldigt sen med att lägga upp bilderna från i våras när jag var i Thailand haha. men nu är det på tiden va? Lagom tills jag drar igen. Närmare bestämt, IMORGON! Fast, innan jag besöker Thailand igen, så blir det en sväng till Vietnam <3



(tidvattnet!!, crazy!)



(min första promenix på stranden. ja, jag brände mig lite, tusan också!)





"gamla staden" i Thailand. Koh Lanta











Utsikt från en utsiktsplats.





Sanna, min vän.



Jag och Rebecca.



Vi besökte även den kända ön Railey Beach :











På vägen hem så gick solen ner och då kom kameran fram snabbt...





träffade på en söt liten orm också ;)



Och när jag bodde själv i min ensamhet (trodde jag) så lärde jag känna dessa småsaker. De gillade chips lika mycket som jag ^^,

Provade på att ge mig ut mitt i natten, alldeles ensam.. Ett par drinkar eller så... 





Ännu mer sol och vatten... klassiskt, men ack så fint!



Same Same... But Different



Grym restaurang. MÅSTE PROVAS om ni åker till Thailand.

KHAOSAN ROAD besökte vi också. (här köps alla horor)



Såg en Dragshow. UNDERBART KUL! fick dock inte ta bilder där inne men fick ett par bilder efteråt!



Tro det eller ej, men dessa två söta flickor är två killar! 



Gaaalet stora vågor vid en strand jag inte minns namnet på, men tror det var i Phuket.







Kommentarer
Postat av: Therese

Tycker mycket om det du skrivit! Skojigt att se en del prima grejer och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om varje dag. ;)

2010-11-29 @ 18:22:50
URL: http://jade.se/reseguide/bangkok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0