VISUM och PLOCKEPINN (21 oktober 2010)

God Morgon!

Idag har jag en väldigt skön dag framför mig. (Igår kväll var ett helvete för mitt huvud och min mage, tar det senare) Eftersom jag fixat de mesta av pappersarbetet så är det nu bara Visumet till Australien som måste fixas och det började redan igår... Jag och S...Vi och vårt Team alltså.

Vi lyckas!

Runt klockan 20.00 började det hela. E som just nu är i Australien skickade iväg en länk där han hade fixat visum och den var ju självklart på engelska så efter ungefär en kvarts lusläsande av två söta små tjejer så kollar vi på varandra och nickar.

Framför oss har vi just då en hel radda att fylla i, kolumner, texter med svåra ord och allt man helst inte vill ha med att göra. 

Vi duktiga två tar självklart tjuren vid hornen..!

..och gör fel.

Attans då, magarna vänder sig ut och in och vi vågar inte ens ta ögonkontakt. Sitter och kollar rakt in i skärmen som är något stark. (
Nu är klockan runt 21,30) PANIK!


Idag är allt bra och vi har på ungefär 12 timmar fixat ETT visum. Det går sakta men säkert. Idag är det alltså dags för mig att fixa det. Underbart! Vi är äntligen på väg, på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0