Är det sant?! OMG!

Torsdag och näst sista dagen innan helg. Gud vad skönt, helgen är min räddning verkligen. Då är det chips, dip och cola som gäller. YUM! Har jobbat över hela veckan och idag fick jag gå hem vanlig tid så rejsade från jobbet och hem endast för att få slänga mig i sängen någon timme innan det är dags för armbrytning. Idag är dock träningsvärken något värre, speciellt magmusklerna. Det känns riktigt bra för det är ju magen jag vill få fin tills jag drar från sverige. 

För övrigt så ska jag ha lite kul med ett ex i helgen. Herregud, när lekte vi senast liksom!? 06, 07 senast! Det ska bli kul att snacka igenom vad som hänt under tiden. Ser fram emot det faktiskt. Känns som att det varit lite stelt mellan oss efter vårt break, så nu får vi ta igen det! För inte ska det vara så!


Idag har det kommit in yttligare småpojkar på jobbet! Fast ja.. Så små är de nog inte, men runt min ålder kanske. Så fort de kom in i byggnaden så drog de säkert ner genomsnitts-åldern med 20 år. haha En av dem hoppade på kryckor så får väl visa vad jag går för och ta hand om honom lite. Mmmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0