Att det ska kännas bra..

Kom precis hem från träningen. Stannade i stan hos S efter jobbet och tittade på True Blood. Mycket bra serie om jag får säga det själv, dock lyckas jag alltid vara så trött varje gång vi ska kolla på det så det blir ungefär två gånger vi får se varje avsnitt för att jag ska förstå. Hehe. Träningen gick bättre än förväntat. Har börjar få in det där lite och blivit starkare på köpet. Har lite sår på armbågarna nu, precis så det ska se ut efter en lyckad träning! Nice!

Nu blir det duschen och lite mat innan jag ska kolla på Paradise Hotel DK. 


Kommentarer
Postat av: josephine

allt bra idag ? :)

2010-09-29 @ 08:57:05
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0