SEX SEX SEX

Jag tror minsann att jag behöver mig något snarast! 

I morse vaknade jag mitt i en sexakt. Ja... alltså en som jag hade inatt tillsammans med mina vilda tankar. Fan vad bra det var! Jag sög av en grymt assnygg kille mitt på gatan i en stad! Det var på eftermiddagen någon gång och vi skulle ut och gå för att komma ifrån massa andra vi var med på ett varuhus. Fan vad grymt det var! Tror jag har blivit lite skadad efter alla Paradise Hotel DK avsnitt jag sett, för killen såg ut precis som Peter i säsong 6 och pratade på något konstigt språk, men jag förstod ändå. Det var så jävla grymt och så kåt jag blev av honom kommer jag nog aldrig bli på någon i verkligheten. Jag tror verkligen att jag behöver en man som kan ta väl hand om mig, så snart som möjligt! haha! 

Får väl se ifall det händer något i helgen. Skulle vara kul. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0