hej hej....

Söndageftermiddag och jag har på mig min söndags-outfit. Onepiece i rosa såklart.
Det var verkligen hur kul som helst igår, och jag blev bjuden på jäger. Ja den är ju livsfarlig! Men åh vad jag älskar den. Det hände mycket skoj igår, jag vet inte ens vart jag ska börja och allt kanske man inte ska ta så här öppet heller ;) haha!! Blev iallafall att jag inte sov hemma och jag sov heller inte där jag skulle sova. Jag älskar verkligen mig själv när jag är så oförutsägbar, till och med för mig själv. Jag älskar att leva i ovishet för guuud vad tråkigt det skulle vara ifall man visste om allt som skulle hända, eller planerade allt in i minsta detalj. Bleeh.

De andra sitter och kollar på Silent Hill och jag sitter och spelar Angry birds. Har ätit pizza till frukost och snart blir det middag och då blir det tomatsoppa med creme fraiché. Jam jam jam! Det är ju S och min national-rätt. Så de så!!

Nu fick jag kontakt med en fin kille. ♥ hejohå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0