Ironi och Sanning. Passar vi?


Jag har haft en underbar dag!!! ♥ Har tänkt på min pojkvän hela dagen.
Lite otippad, men som sagt, Det är ju ovisheten som gör att jag fortfarande lever. Idag blev jag något närmare vishet och jag tyckte inte alls om det. Jag blir osäker av det och det gör mig så sårad.

Jag träffade världens starkaste tjej idag, det var inte jag. Men jag ser upp till henne.


Jag behöver något som glimrar, som ger ljus och en spegelbild av mig själv. Helst något riktigt dyrt. Sånt bär man med stolthet och helst så skryter man om det lite för mycket. Det gör man inte med något ungefär 40 andra har haft på sig innan. Eller tvärt om... Är det så du vill känna för mig? Kanske känns bättre att ha något 7 personer i hela världen har. Ganska så exklusivt!! Jag vågar inte ens berätta för er vilket brand I'm talkin' about. People would go crazy! *smack*

SCORE!



Förra sommaren. Jag har visst gått ner lite sedan dess. YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0