Lördag

Grymt gott med kräftor igår! och snaps på det förstås. Jag och kusinen var peppade till att bli otröstligt fulla. När vi kom iväg för att gå ut så var det hur dött som helst på dansgolvet och i baren!! Så då blir man ju lagom tråkig och hela kvällen blir bajs... Funderar på att ge min fylla en chans till ikväll. Men jag vet inte riktigt. Med vilka skulle det vara liksom?

Nu tänkte jag iallafall ta på mig någoting och åka till stan för att smaska på morotskaka och kaffe. Min älskade S flyttar imorgon och jag ska åka dit för att skälla!!!

Kommentarer
Postat av: stella

Men skäll inte på mig, jag flyttar ju för att få en framtid:(

2011-08-20 @ 12:05:25
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0