spend some.. $$$

Hello there luv..

Jag vet inte vad det är med mig, men de sista dagarna har jag fått ryck och känner för att köpa massa saker, jag känner för att göra av med moneysar! Har ju inte haft tillgång till att slänga pengar runt mig på nästan 2 år nu. Sparade till resan och när vi väl reste var man ju tvungen att tänka på att spara hela tiden. Nu vill jag börja rusta upp lite i min garderob, köpa smink, köpa massa beauty-stuff och ja... bara göra av med pengar och sedan gå hem och slänga alla kassar på sängen för att sedan gå igenom och prova allt man köpt! Gaaah jag får spunk!



Och detta är det värsta av allt när jag känner såhär:

Jag hittar ingenting jag behöver köpa! Jag är ju sådär att om och ifall jag köper något så tänker jag igenom "när kommer jag/när ska jag/vilket tillfälle mer än just då/vad passar" och ifall alla de där kriterierna inte faller på plats så skiter jag fullständigt i det. Och det är ett stort problem när jag har sånt  "Måste köpa begär".. Får helt enkelt börja köpa saker till någon annan? Sugen?

Kommentarer
Postat av: BECCA

JAG JAG JAG skicka upp ett par fina tofflor till mig? jag fryser fötterna av mig!!

2011-08-29 @ 20:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0