3 december

Skön Lördag!

Vaknade utvilad och pigg, har legat och läst Solo i någon timme och myst i sängen hela förmiddagen. Det är så skönt att ta vara på helgen. Det är ett måste att ta det lugnt och mysa på helgerna tycker jag. Om man inte passar på att gå ut en av kvällarna med vännerna då förstås. Det är ju alltid lika kul att klä upp sig och gå ut för en drink eller två. Men idag har det gått väldigt långsamt här, så fruktansvärt skönt. 

Dock ringde S nyss och var sugen på att dra till R för han hade hemmafest ikväll och det är ju alltid kul med hemmafester! Här i vår lilla by finns det inte mycket att gå ut på ;)  Så ska försöka hitta mig en outfit som passar. Då behöver man ju inte vara sådär mega-uppklädd med galaklänning precis. hehe 

Nu ska jag hoppa in i duschen och ha en inpackning för håret. Det behövs kan jag säga. Det känns som stålull ungefär.

Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0