Gör mig redo..

Hela dagen kommer jag ägna åt att göra mig snygg, söt och fin. Har precis tagit en 20 minutare i solariet och ska slänga mig i badet för att göra mig len och fin. jag fick riktigt fin färg denna gång, sådär gyllenbrun. JAM JAM! Min kropp behöver verkligen det, jag blir så len och fin av att sola lite ibland. Det är inte ofta det händer, men ibland behöver jag 20 minuter i värmen och bara ligga och blunda. Underbart. 
Efter badet ska jag smörja in min med baby-olja och plocka ögonbrynen och slänga i en askblond toning i håret. MMmmm. Måste vara finast i världen när jag hämtar min kille i Jönköping. Då han åkt buss enda från Oslo. Guuud vad jag ska pussa på honom! Vi har inte träffats på mer än en månad nu.

Kommentarer
Postat av: stella

sv: världens sötaste!



Och det är klart man måste vara fin och len när man så sällan träffar sin kille:) så skulle jag också gjort:)

2011-12-16 @ 19:37:15
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0