rensar ur lådor och skåp!!

Idag tog jag äntligen tag i att rensa ur alla mina lådor och skåp till flytten....


Visst låter det jobbigt?!

MEN...

Det är det inte! Jag är glad att jag redan gjorde min översyn på skit jag haft liggandes typ hela mitt liv som jag aldrig andvänt precis när jag kom hem från min resa.
(Mina föräldrar ska flytta medan jag och killen är ute på vår "korta" långresa så jag måste få ihop allt i kartonger innan vi åker så att det bara är att hämta dem när vi kommer hem igen. + att det vore jävligt taskigt att lämna över min skit till dem.)
Men nu känns det istället som att jag är väldens fattigaste människa. jag har fått ihop en, EN, 1 LÅDA med saker. Och har redan rensat ur en hel tv-bänk!?! VART ÄR SAKER JAG ÄGER!? Jag äger ju ingenting!! Det enda som kommer bli några lådor till av är kläder. 

Väldigt skönt visserligen. För det betyder bara en sak när jag flyttar.....
SHOPPING, SHOPPING, SHOPPING!

För hur kul är det att packa upp saker som man fick för 7 år sedan till sin flytt? DOOH.... Känns sådär snyggt nu liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0