Romantica...

Hallå hallå! 

Efterlyser en liten själ där ute bland er som kan ge mig lite hjälp!! Jag bara älskar romantiska klänningar, spets och blommor gör allt. Speciellt på en sån liten tjej som jag. Då passar en sockersöt liten klänning utmärkt. Dock så kostar denna underbara fining 1500:- så jag tänkte fråga er ifall ni vet någon sida med liknande söta klänningar till ett billigare pris. Om ni vet... Kommentera gärna här nedanför ^^


Man kan nästan känna sockervadds-doften när man ser denna skapelse.





Kommentarer
Postat av: stella

Tycker hennes kläder är lite väl dyra. stackars 14 åringar som följer henne och verkligen vill ha kläder från sin "idol" och kan inte köpa det:/ Tyvärr vet jag inte om någon bra sida. men jag ska hålla ögon öppna för dig. Spets finns ju nu över allt. Ser det i varje klädaffär jag är inne i. Men spets är ju snyggt!

2011-12-10 @ 15:23:13
URL: http://stellaruns.blogg.se/
Postat av: c

www.melba.se :)

2012-03-16 @ 18:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0