Good Morning!

Fick en söt godmorgon-puss (ja det är sant, barbiegris fick det!!)


Så nu är jag vaken och vid liv, och undrar vad denna dag ska ge mig. Inte mycket ifall jag inte tar tag i den. Det är något jag verkligen är dålig på, ta tag i saker och ting och så får jag ångest för att jag inte gjort något i slutendan. Har funderat på (ska, i andras ögon) att fixa ordning på mitt gamla CV och söka lite jobb medan jag är här, men det hann jag förstås inte göra hemma innan jag drog och eftersom jag sitter på en annnan dator än min så blir det att jag inte vill klicka omkring och så. Då känns det som att jag rotar i andras saker. Det enda jag vill ha är ju Word!
Det lite jobbiga är att när det gäller sånahär saker så finns det ALLTID mycket roligare saker att ha för sig. Jag hittade Super Mario här igår och då var ju det genast mycket intressantare. Haha nu ger jag mig själv ångest igen. Bleehh!

Kommentarer
Postat av: stella

sv: Det är inte meningen att ge dig ångest. Vill bara att det ska gå bra i ditt liv:)

2011-07-12 @ 14:21:56
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0