evigheter

ja det ar ett ord som passar bra till detta inlagg. jag har verkligen inte bloggat nagot har pa ett tag. det kommer bli andringar nar jag kommer hem till sverige igen, men just nu ar jag pa sa bra humor att jag var tvungen att skriva av mig nagonstans och vad passar da inte battre an bloggen?


evigheter


det ar precis vad det kanns som, pratade precis med MR och gud, kan inte forklara hur underbart det var att fa hora den mannens rost igen. Han gor mig sa forbannat svag. Jag kan inte forklara. Allt kanns sa fruktansvart bra just nu att jag bara vill hoppa omkring och skrika. 



Kommentarer
Postat av: stella

så himla underbart att höra min älkling:)

2011-05-29 @ 13:12:04
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0