Peppad till tusen!

Var på en snabb-visit hos G och D ikväll. De sa jag hade försvunnit lite runt midjan.

AHMEENN?

Är det på sant tänkte jag då? 
Måste vara masken jag åt för tre månader sedan som gjort susen... 


Alltså, NEJ.
Inte riktigt så.



Åter till själva meningen med detta inlägg.

*Host host*

Helt plötsligt blev jag peppad till att börja röra på mig igen! jag var ju jätte duktig på det förra året. Så varför sluta med det efter att jag kommit hem nu igen? och när jag nu har träningskompisar att leka lite med! Jag har ju fortfarande tävlingsmänniskan i mig! Hon brinner för att alltid vara värst och bäst. Det är en bra grej när man tränar tillsammans, för då blir man helt plötsligt mer envis och ska visa att man kan bättre. Ska nog komma överrens med S och M att vi allt ska göra detta efter jobbet. GO GO GO!! 


Så peppad att jag måste lägga mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0