Trött och halvtråkig.

Har precis ätit min fina frukost. Makaroner och falukorv. Bläää för vanlig frukost och namnam för lagad mat!! Blir nog det sista avsnittet av Bron nu. Det är jätte spännande! 

Igår var jag hos S & O blev som sagt bjuden på middag, Pasta med lyxig pastasås. Bacon, svamp, parmesan och mmm... massa gott. Jag vet inte allt som var i, men jag tog 3!!! gånger. hur underbart gott som helst. Efter det blev det massa prat och Kinect, svettiga som as satte vi oss i soffan och blev helt slut. Vi orkade verkligen inte gå ut. G kom och kikade in, tog en öl och skrattade med oss. Trötta och påverkade av lite vin är den bästa kombon. VERKLIGEN! Vi satt och skrattade åt en bild O hade tagit på sig själv på spelet i säkert en kvart. Magmuskler?!

Nä, nu tar jag mig en snus och slänger mig framför tvn.



Sugen på COD är jag... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0