Bloggen har varit död...

Bloggen har varit död, min kärlek har varit hög.

HEJ!!

Jag har inte dött, jag har inte legat på sjukhus, jag har inte försvunnit ur era liv! I'm back!
Min kille skulle kommit hem från Norge förra Lördagen. Jag skulle hämta honom i Jönköping och sedan hade jag planerat hela kvällen för honom med Exotisk bricka och champagne och massor av tända ljus.... Tror ni inte att han överraskar mig istället på Fredagskvällen! Han ringde mig på kvällen och frågade vart jag var och så kom han! Jag hade inte en aning!!! Guuuuud så himla underbart fin överraskning! Så vi åkte till stugan och skålade och några tårar delades. Fy fasiken så underbar min vecka har varit. ♥ Vi har bara ägnat tid åt varandra, myst hela dagarna och kvällarna, lagat mat, myst framför öppna spisen och bara bara bara tagit vara på tiden tillsammans. 

Underbara solnedgången vid gården.


Underbar frukost min kille gjort åt oss i flera dagar.


Underbara dagar och nätter.


Sååå går tiden så fruktansvärt fort när man har roligt, så självklart har denna vecka tillsammans med honom känts som två dagar. Så idag så sa vi hej då till varandra och han började sin 7 timmarns långa resa mot Oslo igen. Lite tårar igen och massor av kramar och pussar. Jag kan inte bli mätt på dig, du är det bästa jag vet. ♥

Kommentarer
Postat av: stella

härligt att du har haft det bra:)

2011-10-09 @ 20:43:39
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0