God morgon.

Galet trött. Jag skulle vilja lägga mig vid 9 dagen innan jobb och se ifall jag skulle vara pigg. Tror inte det ändå. Det är inte alls kul att gå upp när det är så mörkt ute!! 

På tal om ingenting annat än just detta.. Så har jag precis kommit på att det är så mycket godare med honung i te än socker.

Efter jobbet vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Tror det kanske var ikväll jag skulle träffa S ifall jag minns rätt. Annars blir det nog att spela Metroid. Ja, jag köpte det här om dagen!! Verkar riktigt bra faktiskt.

Nu måste jag sticka.. 
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: stella

Du minns rätt:)

2011-10-11 @ 07:23:06
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0