HAHAAA HEJ!...

Hade från början världens jobbigaste dag, verkade som om jag skulle göra ett jobb för två på jobbet idag. Var helt själv i typ tre timmar och hade världens ångest för att jag inte kunde göra ett tolvtimmars jobb på sex timmar. HAHA!  Så jag jobbade som en jävel och som tur var så kom det två vikarier senare... Guuuud!

Efter det ringer chefen och säger att jag antagligen inte behöver jobba med tantenfjorton dagar för att hon blivit sjukskriven. WOOOOOOOHOOOOOOO! Nu kanske jag kan lyckas bli en normal människa på jobbet igen. HAHA! Nää, det kanske inte var hela sanningen. Men lite nya arbetskamrate skadar aldrig!! Plus att jag får mer timmar dessa två veckor så får ihop lite mer stålar vaaahh..... Hehe

PUSS!


Kommentarer
Postat av: stella

alltid bra med mer pengar:)

2011-10-21 @ 08:35:23
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0