Helg, Helg och åter HEEEELG!

Klockan slog för en liten stund sedan över till HELG och alla vet att det är dags att ut och roa både sina sinnen, törsten, ögonen och tramset! åh det är bara så bra! 

Denna helg blir det hemmafest (huuur länge sedan var inte det?!) Det är ju på hemmafester allt händer! Har ni tänkt på det? Det är på hemmafester det blir slagsmål, strul, soffor utslängda genom fönster och gud vet vad! Roliga lekar har jag beställt till festen som är imorgon iallfall. Det blir med folk man inte känner för en gång skull och det är så mycket roligare! Älskar att träffa nytt folk. Ser fram emot det här satan! + att det är här, där jag bor, så kommer kunna gå hem och sova i min egna säng.. Det händer ju inte allt för ofta när man festar i stan! Dock så lär det ta ett tag att gå hem ;) 

Funderar på att börja fixa mig tidigt imorgon så att jag kan vara där och föra i lugn och ro i tid, jag är ju annars nästan alltid så stressad när jag kommer till en fest.

Dock så blev det ingen Halloween-fest i år och jag är jätte ledsen för jag älskar verkligen att klä ut mig.. och att se andra utklädda! Det är liksom som om alla blir en helt ny person, för har man knasiga kläder på sig eller är något speciellt så kan man bete sig hur man vill eller det man är utklädd till. Får bli nästa år istället! Känns som att jag får fixa Halloween-partyt då! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0