Kmart



haha men titta vad jag hittade för fin bild på K-mart i Bairnsdale. Här hängde jag och S i flera timmar några dagar i veckan då vi var i "stan" och handlade. Där inne fanns allt från mat till tv-spel. Gick runt i affären och kollade på ALLT, verkligen allt. Det var även i den här affären jag fick reda på (tillslut!!) att min kille ville ha mig som sin. Där den vita bilen står parkerad närmast affären satt jag och S en kväll och lyssnade på "våra låtar" vi hade tillsammans med killarna vi saknade och åt TimTam. ♥  Precis nedanför låg Mc Donalds som vi nästan alltid hann med att äta på och låna trådlöst-fitt-internet som sög. Gud vilka minnen man har.

Kommentarer
Postat av: sanna

ÄLSKA SAKNA TA HIT!!!!!!!!!

2011-11-01 @ 21:15:12
URL: http://makemedangerous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0