Vidareutveckling av skolflicka...

Eftersom jag var så sugen på en skolflicka fick jag snabbt ge mig iväg med hemmabakade kladdmuffins. (ett försök till att förföra? erhm erhmm..) Det pratades massor om skolgång, tentor, studentfester (åh jag känner avund) nya vänner och lägenheter. Självklart försökte jag få flickan på fall och då inte enbart av goda muffins utan att prata om vad hon upplever och är med om i sin skolgång. Jag behövde inte låtsas vara intresserad då denna lilla skolflicka verkar ha varit med om mycket spännande på bara dessa två månader. Mumsiga saker hon berättar och det gör mig inte mindre sugen. 

Blir det för mycket?...




Skulle inte tro det!

När jag minst anar brister flickan ut "nä men, kom! Jag ska visa dig något!! Kom nu!"


Hon tar min hand, visar mig vägen till rummet....

Vad ser jag?...

Vad är det jag ser!!
Jag tror inte mina ögon.

Mitt framför mig ligger den. Den underbart röda (såndär upphetsande röd färg ni vet) fina overallen med stripes i grönt och silver. mmmm...  Jag får stånd.

........................ 

Sovdags!

Kommentarer
Postat av: stella

vad skönt det känns att du inte låtsades vara intressera<3 sötnos!

2011-10-12 @ 07:18:03
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0