är det en dröm? är du en dröm?

Är det en dröm? Är du en dröm?

Eller är det bara så att du finns här i samma värld som mig, samma planet, samma jord? Du är för bra för att vara sann helt enkelt. Du är det bästa jag någonsin mött. Du är snäll, du är söt, du är gullig, du är snygg, du är busig, du är galen... Galen och busig som mig. Jag är så fruktansvärt tacksam att jag mött dig och ditt fina fina du. För du förstår mig och mina tokigheter. Vad är jag värd om du kommer upp ur ingenstans och gör mig så kär? Om jag gör dig kär. Vi gör kärlek till varandra. För visst är jag väl då värd lika mycket som du, du är underbar och värd alla fina ord jag kan tänka mig och då tillägga alla konstiga ljud och krystade rörelser jag får till när orden tar slut. Mitt hjärta slår volter och mer där till. Jag kan inte ta in att du är min... Du är min verkliga dröm. Min verklighet. 

Jag är din. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0