barbiegris

VEM

Vem är i rummet med dig? Me, myself and I.
Vem fick du senaste sms av? Min kille.
Vem tänker du på nu? Min kille.
Vem pratade du senast i telefon med? Min bror.
Vems hus var du senast i? Mitt. Just nu också.
Vem önskar du var med dig nu? Min kille, mest av allt i hela världen!
Vem är din favoritsläkting? Min mormor!!!

VAR

Var är din mobiltelefon? Framför mig
Var handlar du mest? OkQ8 eller Statoil ;)
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Fick min onepiece i present!
Var åkte du senast bil? Hem.


VAD

Vad åt du senast? Potatismos och korv
Vad drack du senast? Kaffe
Vad är det för färg på dina byxor? Har inga på mig.
Vad är den närmaste saken som är blå? Mitt nagellack.
Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? Turkooos!!! och rosa då..
Vilken film såg du senast? Limitless
Vad hör du just nu? Robinson på tv.

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jaaaadå!!
Hånglat på en bio? Faktiskt ALDRIG!
Hånglat i skogen? Näpp.
Tyckt att din kusin är het? Vilken av dem? mjaou ;)
Sovit naken? Gör det jämt.
Kört över hastighetengränsen? Aaa
Målat om ditt rum? Näpp
Dansat framför en spegel? Klart!
Fått hicka? Det var ett tag sedan faktiskt..
Dumpat någon? Jajemän! (mitt enda ex)
Stulit pengar från en kompis? Aldrig!!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? Japp. Men inget farligt..
Smugit ur ditt hus? Nää...
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Vardagsmat.
Hånglat med en främling? Naaj.. eller joho!
Älskar eller saknar någon nu? Saknar min hubbe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0