Ameeeen!

Idag försökte jag ta mig till Skattekontoret här i Osschhhhhhhloooo.

Gick det bra?

Nej.

Fick jag motion?

Ja!

Jag hade gått i 1,5 timme när jag sedan gav upp och gav mig hemåt igen. TASKIGT! Då jag har kollat google-kartan igårkväll och idag innan jag gick :( Nu är jag iallfall hemma igen och ska väl försöka göra något annat nyttigt för att kompensera mitt misslyckande. Får ta nya tag imorgon.

Här har ni lite bilder på hur kul jag tyckte att det var när jag kom hem.


fast jag posar också lite....



Här försöker jag väl mer visa mina känslor.



sen kom jag på att min kille skulle komma hem.



och så blev jag glad för att jag kan göra vad jag vill.



Ungefär såhär glad...

Kommentarer
Postat av: stella

fin du är i håret!!:)



har du inte google maps i telefonen eller lactionen så du kan se i real tid?

2012-04-11 @ 20:29:33
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0